Gyakori kérdések és válaszok
Lentebb olvasható néhány, a leggyakrabban feltett kérdésekből.
Visszajelzésedet örömmel fogadjuk. Ha bármilyen kérdésed van, kérjük, írj nekünk az iroda@fenyneked.hu e-mail címre.
K: Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelés?
V: A szállítás legkevesebb 1-2 munkanapot vesz igénybe. A szállítási idő a termék típusának, és a szállítási helynek függvényében is változhat.
K: Hol tudok megrendelni?
V: Webáruházon, email-ben, telefonon keresztül.
K: Tudok rendelni külföldről is?
V: Igen, de egyelőre csak Magyarországon belül szállítunk
K: Kapok egy megerősítő számot, amikor megkapom a megrendelésemet?
V: Igen, a megrendelés leadása után azonnal kapsz egy megrendelés-visszaigazoló e-mailt a megrendelés számával. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, ha 24 órán belül nem kapnál.
K: Kihez fordulhatok, ha probléma van a megrendelésemmel?
V: Minden kérést továbbítani lehet az iroda@fenyneked.hu címre. Nagyon figyelmes ügyfélszolgálati csapatunk gondoskodik arról, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.
K: Hogyan fizethetek?
V: A futár elfogad minden fontosabb hitelkártyát: Visa, Mastercard, Discover, Amex. Fizetni elsősorban utánvéttel lehetséges. Valamint lehetőséget biztosítunk előreutalással történő fizetésre is. Ez utóbbi esetén kérjük előzetesen egyeztessen velünk az elérhetőségeink egyikén (email vagy telefon). A webáruházon keresztüli bankkártyás fizetés, jelenleg technikai okok miatt nem lehetséges.
K: Biztonságos a pénztár ezen a weboldalon?
V: Biztos lehetsz benne, hogy minden itt történő vásárlás biztonságos.
K: Ha megadom az e-mail címemet, kiadom az adataimat?
V: Nem adunk ki semmilyen információt ügyfeleinkről. Az e-maileket csak promócióinkról és kedvezmény-kuponjainkról szóló hírlevelek küldésére használjuk.