Gyakori kérdések és válaszok

Lentebb olvasható néhány, a leggyakrabban feltett kérdésekből.

Visszajelzésedet örömmel fogadjuk. Ha bármilyen kérdésed van, kérjük, írj nekünk az iroda@fenyneked.hu e-mail címre.

K: Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelés?

V: A szállítás legkevesebb 1-2 munkanapot vesz igénybe. A szállítási idő a termék típusának, és a szállítási helynek függvényében is változhat.

K: Hol tudok megrendelni?

V: Webáruházon, email-ben, telefonon keresztül.

K: Tudok rendelni külföldről is?

V: Igen, de egyelőre csak Magyarországon belül szállítunk

K: Kapok egy megerősítő számot, amikor megkapom a megrendelésemet?

V: Igen, a megrendelés leadása után azonnal kapsz egy megrendelés-visszaigazoló e-mailt a megrendelés számával. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, ha 24 órán belül nem kapnál.

K: Kihez fordulhatok, ha probléma van a megrendelésemmel?

V: Minden kérést továbbítani lehet az iroda@fenyneked.hu címre. Nagyon figyelmes ügyfélszolgálati csapatunk gondoskodik arról, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.

K: Hogyan fizethetek?

V: A futár elfogad minden fontosabb hitelkártyát: Visa, Mastercard, Discover, Amex. Fizetni elsősorban utánvéttel lehetséges. Valamint lehetőséget biztosítunk előreutalással történő fizetésre is. Ez utóbbi esetén kérjük előzetesen egyeztessen velünk az elérhetőségeink egyikén (email vagy telefon). A webáruházon keresztüli bankkártyás fizetés, jelenleg technikai okok miatt nem lehetséges.

K: Biztonságos a pénztár ezen a weboldalon?

V: Biztos lehetsz benne, hogy minden itt történő vásárlás biztonságos.

K: Ha megadom az e-mail címemet, kiadom az adataimat? 

V: Nem adunk ki semmilyen információt ügyfeleinkről. Az e-maileket csak promócióinkról és kedvezmény-kuponjainkról szóló hírlevelek küldésére használjuk.